Jouw online support in

office- en projectmanagement

Met mijn onderneming 2GETHER@WORK ondersteun ik als Virtual Assistant op professionele wijze organisaties, stichtingen, verenigingen en (zelfstandige) bedrijven op afstand. Door mijn jarenlange ervaring als management en projectassistente ben ik breed inzetbaar. Ik neem graag zaken uit handen, bied oplossingen, denk mee en werk om het beste resultaat te behalen.

Wil jij:

N

Je to-do lijst verkleinen en productiever zijn?

N

Je mailbox & (complexe) agenda gestructureerd laten beheren?

N

De opmaak van documenten/presentaties/offertes uit handen geven?

N

Jouw organisatie van reizen, meetings en/of bijeenkomsten uitbesteden?

N

Taken snel en zorgvuldig geregeld hebben?

2gether@work

En ben je bereid je een andere manier van werken eigen te maken?

2Gether@work

Wat kan 2GETHER@WORK voor jou betekenen?

Mijn kracht ligt in het bieden van ondersteuning op het gebied van office- en projectmanagement. Van kleine opdrachten tot grote(re) complexe projecten. Ik bewaak voortgang, breng structuur aan, bied overzicht en denk met je mee.
Het leveren van kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Ik ben pro-actief, resultaatgericht en zelfstandig. Ik werk flexibel en onafhankelijk van tijd en locatie.
Als 2gether@work vind ik graag dé passende oplossing voor jouw vraag. Op basis van jouw behoefte werken we samen, sparren we en neem ik taken van je over. 

OFFICEMANAGEMENT

 

Als sparringpartner en assistente verzorg ik diverse operationele zaken op het gebied van:

N

Algehele ondersteuning

N

E-mailbeheer

N

Agendabeheer

N

Offertes & overeenkomsten opstellen

N

Klantvragen beantwoorden

N

Nieuwsbrieven versturen

N

Werving- & selectieprocedures coördineren

N

Relatie- en eindejaarsgeschenken organiseren

N

Vergaderingen & bijeenkomsten plannen

PROJECTMANAGEMENT

 

Als linking pin kijken we samen naar jouw projectorganisatie, plan van aanpak, planning en mijlpalen. Ik help je bij:

N

Projectdocumenten opstellen

N

Digitale projectorganisatie opzetten

N

Planningen opstellen

N

Powerpoint-presentaties maken

N

Microsoft Teams-meetings & trainingen plannen

N

Actiepunten & deadlines monitoren

N

Voortgang projectfasering bewaken

N

Kick offs & bijeenkomsten organiseren

N

Klantcontacten onderhouden

Wil je een vrijblijvend gesprek en ben je benieuwd naar welke taken 2GETHER@WORK nog meer voor je kan oppakken?