Werkwijze/Tarief

Tijdens een vrijblijvend (online) gesprek maken we kennis met elkaar. We bespreken waar je tegenaan loopt, hoe jij je zaken hebt georganiseerd en welke werkzaamheden je zou willen uitbesteden. Samen verkennen we wat het beste bij jouw wensen past en wat ik als Virtual Assistant voor jou kan betekenen.

Aan de hand van jouw behoeften en mijn diensten komen we samen tot een passend takenpakket. Ook bespreken we het gewenste aantal uren.

Mijn uurtarief is afhankelijk van de duur en de complexiteit van de werkzaamheden, als richtlijn hanteer ik € 65,= per uur excl. BTW en reiskosten. Het inhuren voor een langere periode is eveneens bespreekbaar.

Aan de hand van ons klikgesprek volgt een offerte-voorstel. Na een schriftelijk akkoord is onze samenwerking een feit en gaan we echt van start.

Werkwijze/tarief

WIL JE OOK DE VOORDELEN ERVAREN VAN HET SAMENWERKEN MET EEN VIRTUAL ASSISTANT?

WACHT NIET LANGER EN VRAAG NU EEN KLIKGESPREK AAN:

3 + 4 =